https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JESEN.
SRETNA, TOPLA.
SKAKANJE, MAŽENJE, PUTOVANJE.
VOLIM DRŽATI TVOJU RUKU.
KROŠNJA.
Mia Husarić, 2.b
KIŠA.
HLADNA, MIRNA.
PLJUŠTANJE, ROMINJANJE, PADANJE.
PADA KIŠA IZ OBLAKA.
JESEN.
Dea Drnjević, 2.b
JESEN.
VJETROVITA, KIŠOVITA.
BRANJE ŠUŠTANJE, LUPKANJE.
VOLIM KADA JE VJETROVITO.
BOJE.
Katarina Mikac, 2.a
JESEN.
TOPLA, VJETROVITA.
BRANJE, GRIJANJE, ŠUŠKANJE.
ČUJEM VJETAR, ŠUŠTANJE LIŠĆA.
BUČIJADA.
Marija Biršić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, TOPLA.
ŠAPUTANJE, ŠUŠKANJE, IGRANJE.
JESEN JE ŠARENO LIJEPA.
VATRA.
Lucija Koletić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, HLADNA, NJEŽNA.
ŠARENA JESEN JE GLASNA.
ŠUM.
Franka Kasalo, 2.a
VJETAR.
HLADAN, JAK.
ŠUŠTANJE, ZVIŽDANJE, PUTOVANJE.
VOLIM KADA PUŠE VJETAR.
JESEN.
Stella Plahutar, 2.b
KIŠA.
ZMAZANA, HLADNA.
PADANJE, ZVIŽDANJE, ŠUŠKANJE.
KIŠA LUPKA PO PROZORU.
VODA.
Ognjen Stančić, 2.a
KIŠA.
HLADNA, ZABAVNA.
IGRANJE, PLJUSKANJE, SKAKANJE.
VOLIM TRČATI PO LOKVICAMA.
MIRISI.
Leon Kostelić, 2.a
JESEN.
GLASNA, HLADNA.
ŠUŠKANJE, MAŠTANJE, SPAVANJE.
ŽUTA JESEN TIHO PJEVA.
LIST.
Niko Antičević, 2.a
Učenici 5. razreda 20. listopada 2023. posjetili su Muzej krapinskih neandertalaca.
Šetnja ovim modernim i interaktivnim muzejom otkrila nam je odgovore na mnoga pitanja. Učenici su uz stručno vodstvo saznali kako su živjeli krapinski neandertalci koji su u davnoj prošlosti prije 125 000 godina nastanjivali taj kraj. Na vrlo zanimljiv i interaktivan način upoznali su priču o postanku svijeta, povijesti Zemlje, razvoju života na Zemlji te razvoju čovjeka od pojave prvih čovjekovih predaka do suvremenog čovjeka. Obišli smo i nalazište na Hušnjakovu brdu, koje se nalazi uz muzej, na kojem su pronađeni fosilni ostaci neandertalaca koji predstavljaju najbrojniju i najbogatiju zbirku neandertalskog čovjeka prikupljenu na jednom lokalitetu te fosilne ostatke životinja koje su lovili i mnoštvo kamenog oruđa. Hušnjakovo brdo u Krapini uvršteno je kao jedno od najbogatijih paleolitskih staništa neandertalskog čovjeka u Hrvatskoj i Europi. Učenici su se upoznali s likom i djelom profesora Dragutina Gorjanovića-Krambergera, poznatog hrvatskog geologa, paleontologa i paleoantropologa koji je vodio istraživanja na Hušnjakovu brdu u Krapini na početku 20. stoljeća.
Nakon obilaska muzeja i nalazišta slobodno vrijeme iskoristili smo za igru, druženje i guštanje u sendvičima i grickalicama koje smo ponijeli. Kući smo se vratili puni dojmova i suvenira. 😊