https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JESEN.
SRETNA, TOPLA.
SKAKANJE, MAŽENJE, PUTOVANJE.
VOLIM DRŽATI TVOJU RUKU.
KROŠNJA.
Mia Husarić, 2.b
KIŠA.
HLADNA, MIRNA.
PLJUŠTANJE, ROMINJANJE, PADANJE.
PADA KIŠA IZ OBLAKA.
JESEN.
Dea Drnjević, 2.b
JESEN.
VJETROVITA, KIŠOVITA.
BRANJE ŠUŠTANJE, LUPKANJE.
VOLIM KADA JE VJETROVITO.
BOJE.
Katarina Mikac, 2.a
JESEN.
TOPLA, VJETROVITA.
BRANJE, GRIJANJE, ŠUŠKANJE.
ČUJEM VJETAR, ŠUŠTANJE LIŠĆA.
BUČIJADA.
Marija Biršić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, TOPLA.
ŠAPUTANJE, ŠUŠKANJE, IGRANJE.
JESEN JE ŠARENO LIJEPA.
VATRA.
Lucija Koletić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, HLADNA, NJEŽNA.
ŠARENA JESEN JE GLASNA.
ŠUM.
Franka Kasalo, 2.a
VJETAR.
HLADAN, JAK.
ŠUŠTANJE, ZVIŽDANJE, PUTOVANJE.
VOLIM KADA PUŠE VJETAR.
JESEN.
Stella Plahutar, 2.b
KIŠA.
ZMAZANA, HLADNA.
PADANJE, ZVIŽDANJE, ŠUŠKANJE.
KIŠA LUPKA PO PROZORU.
VODA.
Ognjen Stančić, 2.a
KIŠA.
HLADNA, ZABAVNA.
IGRANJE, PLJUSKANJE, SKAKANJE.
VOLIM TRČATI PO LOKVICAMA.
MIRISI.
Leon Kostelić, 2.a
JESEN.
GLASNA, HLADNA.
ŠUŠKANJE, MAŠTANJE, SPAVANJE.
ŽUTA JESEN TIHO PJEVA.
LIST.
Niko Antičević, 2.a
Prvi izlet prvašića bio je 26.10.2023. u Moslavinu na seosko imanje „Moslavačka priča“ u mjestu Mala Ludina.
Vožnja busom s prijateljima i promatranje krajolika bila je početak velikog veselja i očekivanja. Voditeljica imanja nas je srdačno ugostila te su djeca krenula u istraživanje. Podijeljeni u dvije skupine započeli su razgledavanje imanja.
Djeca su imala priliku upoznati se sa starim običajima, kućama i predmetima toga kraja uz stručno vodstvo. Svoju radoznalost pokazivali su interesom za predmete i postavljali mnoštvo pitanja. Šetali su cijelim imanjem punim raznovrsnih stabala te upoznavali prirodna bogatstva i starine. U šetnji šumom „Vilin gaj“ imali su prilike vidjeti jelene te uočiti biljni i životinjski svijet šume. Velikom šetnjicom duž cijelog ribnjaka vidjeli su patke koje su vrlo pitomo prolazile uz nas. Uz priču o nastanjenim ribama jezera, djeca su hranila šarane i promatrala njihovo putovanje u vodi. Nakon boravka u prirodi i šetnje slijedio je odmor za ručak.
Nakon ručka i odmora na prostranom igralištu djeca su se zabavljala. Umorni i puni doživljaja, oduševljeni izletom vratili su se pred školu gdje su ih dočekali njihovi roditelji.
Učiteljice su ponosne i zadovoljne ponašanjem i znanjem svojih prvašića.