https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
SLAP
JA SAM SLAP.
VOLIM KAD ME GLEDAJU LJUDI.
GLASAN SAM I BRZ.
VOLIM GLEDATI ŽIVOTINJE DOK IZ MENE PIJU ČISTU I BISTRU VODU.
ROKO MILJAN, 1.b
OCEAN
JA SAM OCEAN.
STAR SAM I MIRAN.
VALOVIT SAM.
SKRIVAM MNOGO TAJNI.
SARA SAKAČ, 1.b
POTOK
JA SAM POTOK.
VOLIM KADA ŽIVOTINJE DOLAZE PITI IZ MENE.
SRETNA SAM, JER SAM ČISTA.
VOLIM SE IGRATI S RIBAMA.
IVONA GAJČEVIĆ, 1.b
MORE
JA SAM MORE.
DUBOK SAM.
STAR SAM I VELIK.
VOLIM LJUDE I DJECU KOJA SE KUPAJU U MENI.
ANTE ŠKARICA, 1.b
KIŠA
JA SAM KIŠA.
SLOBODNA SAM KAO PTICA.
PUTUJEM OBLACIMA.
PONEKAD SAM SITNA I TIHA, A PONEKAD KRUPNA I GLASNA.
VOLIM SVIRATI PO PROZORIMA.
STELLA PLAHUTAR, 1.b
VODA U ČAŠI
JA SAM VODA U ČAŠI.
LJUDI ME PIJU.
PITKA SAM I ZDRAVA.
FINIJA OD SOKA.
VOLIM DA ME UZMU.
NOA BUDAK, 1.b
Nastava u školskoj godini 2023./2024. započinje 4. rujna 2023. godine, a završava 21. lipnja 2024. godine.
Prvo polugodište traje od 4. rujna do 22. prosinca 2023., a drugo od 8. siječnja do 21. lipnja 2024. godine.
U suradnji s Udrugom za autizam – Zagreb u našoj je školi dana 2.10. realiziran projekt „Budi AUT“. Učenicima 2., 3., 5. i 6. razreda pružena je prilika da neposredno dožive senzornu preopterećenost i disfunkciju koja je jedna od značajki autizma.
Izloženi su podražajima koji su simulirali autistični senzorni doživljaj, odnosno podražajima koji su bili preintenzivni („stavljeni na najjače“) te istovremeno poticani da izvrše određene jednostavne zadatke (npr. precrtaju jednostavan oblik).
Ovim projektom nastojali smo podići senzibilitet učenika i osvijestiti potrebe osoba s autizmom te potaknuti učenike na razumijevanje ponašanja osoba s autizmom u određenim situacijama, na prihvaćanje i na primjerenu reakciju.