https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JESEN.
SRETNA, TOPLA.
SKAKANJE, MAŽENJE, PUTOVANJE.
VOLIM DRŽATI TVOJU RUKU.
KROŠNJA.
Mia Husarić, 2.b
KIŠA.
HLADNA, MIRNA.
PLJUŠTANJE, ROMINJANJE, PADANJE.
PADA KIŠA IZ OBLAKA.
JESEN.
Dea Drnjević, 2.b
JESEN.
VJETROVITA, KIŠOVITA.
BRANJE ŠUŠTANJE, LUPKANJE.
VOLIM KADA JE VJETROVITO.
BOJE.
Katarina Mikac, 2.a
JESEN.
TOPLA, VJETROVITA.
BRANJE, GRIJANJE, ŠUŠKANJE.
ČUJEM VJETAR, ŠUŠTANJE LIŠĆA.
BUČIJADA.
Marija Biršić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, TOPLA.
ŠAPUTANJE, ŠUŠKANJE, IGRANJE.
JESEN JE ŠARENO LIJEPA.
VATRA.
Lucija Koletić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, HLADNA, NJEŽNA.
ŠARENA JESEN JE GLASNA.
ŠUM.
Franka Kasalo, 2.a
VJETAR.
HLADAN, JAK.
ŠUŠTANJE, ZVIŽDANJE, PUTOVANJE.
VOLIM KADA PUŠE VJETAR.
JESEN.
Stella Plahutar, 2.b
KIŠA.
ZMAZANA, HLADNA.
PADANJE, ZVIŽDANJE, ŠUŠKANJE.
KIŠA LUPKA PO PROZORU.
VODA.
Ognjen Stančić, 2.a
KIŠA.
HLADNA, ZABAVNA.
IGRANJE, PLJUSKANJE, SKAKANJE.
VOLIM TRČATI PO LOKVICAMA.
MIRISI.
Leon Kostelić, 2.a
JESEN.
GLASNA, HLADNA.
ŠUŠKANJE, MAŠTANJE, SPAVANJE.
ŽUTA JESEN TIHO PJEVA.
LIST.
Niko Antičević, 2.a
Mali knjižničari su u ožujku posjetili Udrugu roditelja djece i osoba s invaliditetom Mali princ u Donjem Šarampovu i Auru, Dom za starije i nemoćne u Kloštru Ivaniću. Veselim i zanimljivim programom obradovali su članove Malog princa i štićenike Aure.
Cilj ovakvih druženja je podizanje razine kvalitete života osoba s invaliditetom i starijih osoba te njihova socijalizacija. Kroz veselo zajedničko druženje i razgovor, Mali knjižničari saznali su najćešće probleme s kojima se susreću osobe s teškoćama u razvoju te starije i nemoćne osobe smještene u razne domove.
Da bi učenici razvili senzibilitet za osobe s teškoćama te za starije i nemoćne osobe, s poučavanjem bi trebalo započeti već u najranijoj dobi, u obiteljskom domu, a kasnije tijekom cijelog života i školovanja.
Učenje u neposrednoj stvarnosti pomaže učenicima da trajno usvoje neka znanja i da razviju u budućnosti pravilan stav prema svima koji su iz bilo kojih razloga drugačiji, a posebno prema onim skupinama u društvu koje su najosjetljivije, najranjivije i najčešće vrlo usamljene.
Sve tri posjete tijekom školske godine realizirane su u sklopu godišnje kurikulumske teme.
Mali knjižničari su izradili anđele od tjestenine koje su poklonili svima u Auri, a gospođa Kolaković Jelena samostalno je izradila zečiće koje su na poklon dobila sva djeca iz Malog princa. Hvala mama Jelena!