https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JESEN.
SRETNA, TOPLA.
SKAKANJE, MAŽENJE, PUTOVANJE.
VOLIM DRŽATI TVOJU RUKU.
KROŠNJA.
Mia Husarić, 2.b
KIŠA.
HLADNA, MIRNA.
PLJUŠTANJE, ROMINJANJE, PADANJE.
PADA KIŠA IZ OBLAKA.
JESEN.
Dea Drnjević, 2.b
JESEN.
VJETROVITA, KIŠOVITA.
BRANJE ŠUŠTANJE, LUPKANJE.
VOLIM KADA JE VJETROVITO.
BOJE.
Katarina Mikac, 2.a
JESEN.
TOPLA, VJETROVITA.
BRANJE, GRIJANJE, ŠUŠKANJE.
ČUJEM VJETAR, ŠUŠTANJE LIŠĆA.
BUČIJADA.
Marija Biršić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, TOPLA.
ŠAPUTANJE, ŠUŠKANJE, IGRANJE.
JESEN JE ŠARENO LIJEPA.
VATRA.
Lucija Koletić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, HLADNA, NJEŽNA.
ŠARENA JESEN JE GLASNA.
ŠUM.
Franka Kasalo, 2.a
VJETAR.
HLADAN, JAK.
ŠUŠTANJE, ZVIŽDANJE, PUTOVANJE.
VOLIM KADA PUŠE VJETAR.
JESEN.
Stella Plahutar, 2.b
KIŠA.
ZMAZANA, HLADNA.
PADANJE, ZVIŽDANJE, ŠUŠKANJE.
KIŠA LUPKA PO PROZORU.
VODA.
Ognjen Stančić, 2.a
KIŠA.
HLADNA, ZABAVNA.
IGRANJE, PLJUSKANJE, SKAKANJE.
VOLIM TRČATI PO LOKVICAMA.
MIRISI.
Leon Kostelić, 2.a
JESEN.
GLASNA, HLADNA.
ŠUŠKANJE, MAŠTANJE, SPAVANJE.
ŽUTA JESEN TIHO PJEVA.
LIST.
Niko Antičević, 2.a
Dana 16. listopada 2024., učenici 6.b razreda u našoj školi obilježili su Dan kruha i zahvalnosti za plodove zemlje, kao i Međunarodni dan hrane. Ovaj dan bio je prilika za slavlje, ali i za osvještavanje važnih tema vezanih za hranu, njeno očuvanje te globalne probleme gladi i siromaštva.
Učenici su donijeli razne pekarske proizvode, među kojima su se našli domaći kruh, punjena peciva, kiflice i kolači koje smo podijelili tijekom sata razrednika. Svaki učenik je s ponosom predstavio svoje pekarske proizvode, ističući važnost zajedništva i rada u pripremi hrane. Istaknuli smo značaj zahvalnosti za prirodne plodove koje nam zemlja pruža, kao i važnost očuvanja tradicije. Osim što smo uživali pripremljenim delicijama, iskoristili smo ovu priliku kako bismo razgovarali o važnim temama vezanim uz hranu. Razgovor je započeo osvrtom na Međunarodni dan hrane, te smo otvorili raspravu o globalnim problemima poput gladi, siromaštva i velikog problema bacanja hrane.
Učenici su aktivno sudjelovali u razgovoru, dijeleći svoja razmišljanja o tome kako mi, kao pojedinci, možemo doprinijeti smanjenju otpada hrane i pomoći onima kojima je hrana potrebna. Raspravljali smo o jednostavnim, ali važnim koracima, kao što su:
Učenici su kroz ovaj razgovor došli do zaključka da svi možemo pridonijeti smanjenju globalnih problema, počevši od vlastitih malih, ali značajnih koraka.
Obilježavanje Dana kruha i Međunarodnog dana hrane završilo je u pozitivnom ozračju, s naglaskom na zajedništvo, zahvalnost i važnost brige za druge. Osim uživanja u hrani, ovaj događaj je učenicima pružio dublje razumijevanje važnosti održivog ponašanja i solidarnosti prema onima koji nemaju osnovne životne potrepštine.