https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JESEN.
SRETNA, TOPLA.
SKAKANJE, MAŽENJE, PUTOVANJE.
VOLIM DRŽATI TVOJU RUKU.
KROŠNJA.
Mia Husarić, 2.b
KIŠA.
HLADNA, MIRNA.
PLJUŠTANJE, ROMINJANJE, PADANJE.
PADA KIŠA IZ OBLAKA.
JESEN.
Dea Drnjević, 2.b
JESEN.
VJETROVITA, KIŠOVITA.
BRANJE ŠUŠTANJE, LUPKANJE.
VOLIM KADA JE VJETROVITO.
BOJE.
Katarina Mikac, 2.a
JESEN.
TOPLA, VJETROVITA.
BRANJE, GRIJANJE, ŠUŠKANJE.
ČUJEM VJETAR, ŠUŠTANJE LIŠĆA.
BUČIJADA.
Marija Biršić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, TOPLA.
ŠAPUTANJE, ŠUŠKANJE, IGRANJE.
JESEN JE ŠARENO LIJEPA.
VATRA.
Lucija Koletić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, HLADNA, NJEŽNA.
ŠARENA JESEN JE GLASNA.
ŠUM.
Franka Kasalo, 2.a
VJETAR.
HLADAN, JAK.
ŠUŠTANJE, ZVIŽDANJE, PUTOVANJE.
VOLIM KADA PUŠE VJETAR.
JESEN.
Stella Plahutar, 2.b
KIŠA.
ZMAZANA, HLADNA.
PADANJE, ZVIŽDANJE, ŠUŠKANJE.
KIŠA LUPKA PO PROZORU.
VODA.
Ognjen Stančić, 2.a
KIŠA.
HLADNA, ZABAVNA.
IGRANJE, PLJUSKANJE, SKAKANJE.
VOLIM TRČATI PO LOKVICAMA.
MIRISI.
Leon Kostelić, 2.a
JESEN.
GLASNA, HLADNA.
ŠUŠKANJE, MAŠTANJE, SPAVANJE.
ŽUTA JESEN TIHO PJEVA.
LIST.
Niko Antičević, 2.a
22. listopada 2024. učenici osmih razreda bili su na izletu u Istri. Posjetili su prvo zvjezdarnicu u Višnjanu, poznatu po velikom uspjehu u istraživanju asteroida s relativno malim teleskopom. Upravo zbog rada ove zvjezdarnice Hrvatska je po broju otkrivenih asteroida odmah iza SAD-a.
Pod vodstvom našeg najpoznatijeg astronoma Korada Korlevića učenici su obišli vanjski i unutarnji dio astronomskog centra, a održao im je i zanimljivo predavanje o štetnosti svakodnevnog izlaganja Suncu te je objasnio važnost i štetnost kreme za sunčanje.
Nakon toga su učenici posjetili tematski park Sanc. Michael smješten je na predivnom posjedu od 26.000 četvornih metara, svega 3 km zapadno od Svetvinčenta. Sastoji se od dvorca površine 400 kvadratnih metara, a izgrađen je od drvenih trupaca. Nakon ručka učenici su se zabavili u dječjem parku uređenom u srednjovjekovnom stilu.
Na kraju su učenici posjetili kaštel Morosini – Grimani koji se proteže preko gotovo cijele sjeverne strane gradskoga trga Svetvinčenta i najsačuvaniji je kaštel u Istri te najveća građevina u Svetvinčentu koja već stoljećima predstavlja simbol samog mjesta.
U kaštelu su učenici odigrali igru "Escape castle" - "Tajna mača Grimanijevih vitezova" . To je interaktivna igra rješavanja zagonetki koja se odvija po cijelome dvorcu. Kroz igru učenici istražuju tajne dvorca, istarske legende i mitove. Igra obuhvaća cijeli kaštel, uključujući tri kule, tamnicu, oružarnicu i prijestolje. Timovi igrača suočavaju se sa sedam viteških iskušenja: lojalnost, hrabrost, vjera, pravda, oprez, znanje i ustrajnost. Cilj je otkriti tajnu nepoznatog viteza koji je prije tristo godina pobijedio na turniru i misteriozno nestao.
Nakon igre, učenici su pod stručnim vodstvom obišli ostatak kaštela, kroz igru ga “obranili” od uskoka te čuli priču o njegovoj uzbudljivoj prošlosti. Prva tvrđava je bila sagrađena još početkom 13. stoljeća, a osim izgleda mijenjali su se i vlasnici posjeda. Kroz povijest je kaštel puno puta bio oštećen u ratovima te je obnavljan i nadograđivan. Upravo se ovdje nalazila austrijsko-mletačka granica i glavna funkcija kaštela bila je obrana Mletačke Republike. Kaštel je danas jedna od najznačajnijih mletačkih gradnji tog vremena u Istri.