https://library.foi.hr/lib/
KATALOG KNJIŽNICE I UPUTSTVA ZA PRETRAŽIVANJE
https://www.zzjz-zz.hr/kontakti/sluzba-za-skolsku-i-sveucilisnu-medicinu/
https://www.zzjz-zz.hr/nova-tv-zdravlje-na-kvadrat/
Ova web stranica koristi kolačiće (eng.cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Više informacija o tome možete pronaći u
Pravilniku o zaštiti podataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
JESEN.
SRETNA, TOPLA.
SKAKANJE, MAŽENJE, PUTOVANJE.
VOLIM DRŽATI TVOJU RUKU.
KROŠNJA.
Mia Husarić, 2.b
KIŠA.
HLADNA, MIRNA.
PLJUŠTANJE, ROMINJANJE, PADANJE.
PADA KIŠA IZ OBLAKA.
JESEN.
Dea Drnjević, 2.b
JESEN.
VJETROVITA, KIŠOVITA.
BRANJE ŠUŠTANJE, LUPKANJE.
VOLIM KADA JE VJETROVITO.
BOJE.
Katarina Mikac, 2.a
JESEN.
TOPLA, VJETROVITA.
BRANJE, GRIJANJE, ŠUŠKANJE.
ČUJEM VJETAR, ŠUŠTANJE LIŠĆA.
BUČIJADA.
Marija Biršić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, TOPLA.
ŠAPUTANJE, ŠUŠKANJE, IGRANJE.
JESEN JE ŠARENO LIJEPA.
VATRA.
Lucija Koletić, 2.a
JESEN.
ŠARENA, HLADNA, NJEŽNA.
ŠARENA JESEN JE GLASNA.
ŠUM.
Franka Kasalo, 2.a
VJETAR.
HLADAN, JAK.
ŠUŠTANJE, ZVIŽDANJE, PUTOVANJE.
VOLIM KADA PUŠE VJETAR.
JESEN.
Stella Plahutar, 2.b
KIŠA.
ZMAZANA, HLADNA.
PADANJE, ZVIŽDANJE, ŠUŠKANJE.
KIŠA LUPKA PO PROZORU.
VODA.
Ognjen Stančić, 2.a
KIŠA.
HLADNA, ZABAVNA.
IGRANJE, PLJUSKANJE, SKAKANJE.
VOLIM TRČATI PO LOKVICAMA.
MIRISI.
Leon Kostelić, 2.a
JESEN.
GLASNA, HLADNA.
ŠUŠKANJE, MAŠTANJE, SPAVANJE.
ŽUTA JESEN TIHO PJEVA.
LIST.
Niko Antičević, 2.a
Centar za EdUkaciju o EU u našoj je školi održao niz radionica u u sklopu projekta „EdUkacija za EU“ .
U višim razredima naše škole predstavnici CEdU-a organizirali su interaktivna predavanja na temelju PowerPoint-prezentacije. Učenici su na pristupačan način upoznati s glavnim institucijama u Bruxellesu, s politikama i procesom donošenja odluka u Europskoj uniji. Učenici su upoznati s određenim terminima na engleskom i francuskom jeziku.
U sklopu radionice školarci su naučili bitne činjenice iz povijesti europskih integracija, ali i raspravljali o suvremenim izazovima s kojima se suočava EU poput unutarnjeg pitanja izlaska Velike Britanije iz Unije—„Brexita“, te tzv. vanjskih pitanja migracija i globalnog terorizma.
U sklopu radionice školarci su naučili bitne činjenice iz povijesti europskih integracija, ali i raspravljali o suvremenim izazovima s kojima se suočava EU poput unutarnjeg pitanja izlaska Velike Britanije iz Unije—„Brexita“, te tzv. vanjskih pitanja migracija i globalnog terorizma.
Budući da je naglasak projekta na njegovanju slobode mišljenja i govora, posebno zanimljiv dio predstavljala je rasprava o gradivu, o tomu koje s prednosti, a koje manjkavosti hrvatskog članstva u Uniji. Učenici su iznosili svoja gledišta o gospodarskim, demografskim i sigurnosnim problemima s kojima se Hrvatska kao najmlađa članica Europske unije danas suočava. Projekt učenicima skreće pozornost na pripadnost europskom kulturnom krugu, koji izrasta iz grčko-rimske i judeo-kršćanske baštine, a podrazumijeva otvorenost, suživot i gospodarski i kulturni prosperitet. Svrha je projekta rasvijetliti društveno-povijesni kontekst integriranja suvremene Hrvatske u EU, a sadržajnom raspravom jačati intelektualne sposobnosti i poticati kreativnost u školske populacije.